Jak a za jakých podmínek mohu produkt vrátit?
Po doručení balíčku kurýrem vždy zkontrolujte jeho neporušenost i fyzický stav, a pokud jste dostali poškozené zboží, okamžitě nám dejte vědět.
*Upozorňujeme, že bambusové produkty jsou vyrobeny z přírodního materiálu, proto se jejich barvy a někdy i struktura mohou lišit. Tyto odlišnosti nepředstavují nedostatky ani vady produktů, ale ve skutečnosti potvrzují, že se jedná o zboží vyrobené z přírodních materiálů.
Do 15 kalendářních dnů od doručení objednávky můžete požádat o vrácení zboží (s udáním nebo neudáním důvodu), proto si v rámci této lhůty nezapomeňte zkontrolovat, zda si chcete produkt / produkty ponechat. Po uplynutí lhůty 15 dnů již nebudete moci podat žádost o vrácení. Děkujeme za pochopení.
Náklady na dopravu za vrácený produkt / produkty uhradíme za následujících podmínek:
⭕️ Dostali jste jiné produkty, než jste si objednali.
⭕️ Objednané produkty byly v důsledku přepravy poškozeny.
⭕️ Objednané produkty vykazují fyzické nebo funkční chyby (praskliny, různé nedostatky atd.).
V případě žádosti o vrácení na základě jiného důvodu, než jsou důvody uvedené výše, budete náklady na zpětnou dopravu nést vy a budou odečteny z hodnoty, která vám bude vrácena po přijetí vrácených produktů. Náklady na zpáteční dopravu se rovnají běžným nákladům na dopravu uvedeným na webové stránce.
Máte-li zájem o vrácení zboží, níže naleznete postup:
📧 Pošlete e-mail na adresu dodoli@dodoli.eu s předmětem „Vrácení“ a v textu e-mailu uveďte následující podrobnosti:
✅ Který produkt / produkty z objednávky chcete vrátit. Například: „zelený talíř myška“.
✅ Číslo objednávky nebo číslo faktury. Číslo faktury naleznete v horní části faktury.
✅ Bankovní účet (jméno majitele bankovního účtu a IBAN bankovního účtu), na který chcete převést částku za vrácené produkty.
✅ Číslo vašeho mobilního telefonu.
✅ Adresa, ze které chcete, aby si kurýr vyzvedl vrácené produkty.
✅ Vysvětlující obrázky / fotografie, které poukazují na problém, který máte s výrobky. Žádost o vrácení bude přijata pouze, pokud e-mail obsahuje výše uvedené obrázky / fotografie.
✅ Uveďte den, kdy chcete, aby si kurýr vyzvedl produkty.
📧 Na váš e-mail odpovíme do 3 pracovních dnů spolu s vysvětlením a jasnými pokyny.
🛑 NEPOSÍLEJTE produkty bez e-mailem potvrzené žádosti o vrácení tak, jak je uvedeno výše.
🛑 Po našem schválení vám zašleme kurýra, který vyzvedne balík s vráceným zbožím. Balíky / krabice nám sami NEPOSÍLEJTE.
🛑 Produkty nám NEPOSÍLEJTE poštou nebo jinými přepravními společnostmi. Takové zásilky nebudeme akceptovat.
🛑 Produkty NEPOSÍLEJTE na dobírku. Tyto zásilky budou odmítnuty. Naše společnost nepracuje s hotovostí.
Velmi důležité!
📦 Co se týče produktů, které se dodávají v krabicích, NEZNIČTE původní krabici žádného z produktů a na krabici nelepte štítky ani lepicí pásku.
📦 Produkty pečlivě zabalte, aby se během přepravy nepoškodily. Můžete použít původní krabici, ve které vám byla doručena vaše objednávka.
📃 Do hlavní krabice s produkty, které chcete vrátit, přidejte kopii faktury nebo přiložte papír s číslem faktury. Tím předejdete záměně s jinou objednávkou, když vrácené produkty dorazí do našeho skladu.
🎁 Pokud vracíte produkty z objednávky, která obsahovala dárek, i ten musí být vrácen.
🔍 Po přijetí vrácených produktů bude provedena kontrola jejich chyb a známek opotřebování, a následně budou ohodnoceny:
⭕️ Produkty, které byly vráceny, protože vám byly doručeny s chybami nebo poškozené, budou ohodnoceny podle původní nákupní hodnoty. K tomu jsou důležité fotografie, které pošlete v „e-mailu se žádostí o vrácení zboží“. V takovém případě vám nebudou naúčtovány žádné náklady na zpětnou dopravu.
⭕️ Produkty, které byly vráceny z vašeho osobního důvodu a nevykazují známky poškození / opotřebování, budou ohodnoceny jejich původní nákupní hodnotou. V takovém případě vám náklady na zpětnou dopravu budou naúčtovány.
⭕️ Produkty, které byly vráceny z vašeho osobního důvodu a vykazují známky používání / opotřebování, budou ohodnoceny na stupnici 30-75 % jejich původní nákupní hodnoty (v závislosti na úrovni opotřebování). V takovém případě vám náklady na zpětnou dopravu budou naúčtovány.
⭕️ Produkty, které byly vráceny z vašeho osobního důvodu a které nám přijdou prasklé / rozbité (proto vrácené produkty pečlivě zabalte), budou považovány za nepoužitelné a vrácení nebude akceptováno.
💰 Po přijetí balíku a ohodnocení produktů na základě kritérií uvedených výše, bude hodnota vrácených produktů převedena (maximálně do 10 dnů) na účet, který jste uvedli v e-mailu se žádostí o vrácení. Původní náklady za dopravu NEVRACÍME.
Jak vyměnit produkt?
Litujeme, v současnosti neposkytujeme výměny produktů.
S pozdravem, tým Dodoli.